28 Mart 2012 Çarşamba

"matematik ve ben"




Sevdiğimiz ya da sevmediğimiz dersler hangileri ?Bu soruya milyonlarca öğrenci değişik şekillerde cevap verebilir .Ders sevme işini bazen öğretmenlere yükleyebiliyoruz .Öğrenci dersi sevmiyorsa çoğu zaman öğretici suçludur ailelere göre .Öğrenci dersi sevmiyorsa bile okul hayatı boyunca  gördüğü dersleri geçip öğrenmekle yükümlüdür . Aslında bir dersi sevip sevmemek yoktur.İlgi meselesidir diye düşünüyorum.Evet itiraf etmeliyim matematik  dersini hiç sevemedim.Açıkçası hep korktum matematikten ya da korkutuldum bilemiyorum .Şu an üniversitede  matematiği ders olarak almıyoruz.Yine olsa yine korkarım matematikten ön yargılarla doluyum matematiğe karşı.Bu çok kötü bir şey aslında ama merak ediyorum benim gibi hisseden başka insanlarda var mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder